Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Бараш Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 55
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Бараш Ю. С. Концептуальный подход к реформированию ремонтной базы для грузовых вагонов в современных рыночных условиях [Електронний ресурс] / Ю. С. Бараш, Ю. В. Булгакова // Науковий вісник Національного гірничого університету. - 2013. - № 3. - С. 126-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvngu_2013_3_39 Цель работы - повышение экономической эффективности функционирования ремонтной базы для грузовых вагонов за счет ее реформирования. Для достижения целей исследования использован системный подход, а также общенаучные и специальные методы: принятия решений, стратегического планирования. На основании исследования деятельности "Укрзализныци" по ремонту грузовых вагонов сделан вывод о необходимости проведения реформирования ремонтной базы и рекомендованы осуществление специализации ремонта, внедрение потоковых ремонтных линий, проведение реконструкции грузовых вагонных депо и оптимизацииих мощности. Разработана рациональная модель реформирования вагоноремонтной базы Украины, которая предполагает одновременное функционирование на рынке ремонтных услуг вагонных депо в составе Публичного акционерного общества "Укрзализныця" (ПАО "УЗ") и частных компаний-операторов по ремонту собственного подвижного состава, а также вагонов ПАО "УЗ".
| 2. |
Бараш Ю. С. Аналіз реформування структур управління залізничним транспортом у розвинених країнах Європи [Електронний ресурс] / Ю. С. Бараш // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2003. - Вип. 1. - С. 158-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2003_1_33
| 3. |
Бараш Ю. С. Теоретико-методический подход к оптимизации расходов на содержание и реконструкцию деповской ремонтной базы для грузовых вагонов в рыночных условиях [Електронний ресурс] / Ю. С. Бараш, Ю. В. Булгакова // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2013. - Вип. 42. - С. 263-270. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2013_42_34
| 4. |
Бараш Ю. С. Формування організаційної структури за видами діяльності [Електронний ресурс] / Ю. С. Бараш, Л. В. Марценюк // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2013. - Вип. 2. - С. 35-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2013_2_6 Запропоновано теоретико-методологічний підхід до побудови ефективної структури управління вантажними вагонами компаній-операторів різних форм власності, впровадження якої надасть змогу суттєво знизити простої вагонів на технічних станціях, під вантажними операціями та в ремонті й тим самим покращити якісні показники використання рухомого складу за умов реформування залізничного транспорту України. Розроблено удосконалений механізм управління вантажними перевезеннями, який відрізняється від існуючого пристосуванням його до умов реформованої галузі та організацію управлінських компаній, які разом із Українським транспортно-логістичним центром централізують управління всіма вантажними вагонами вітчизняних та закордонних компаній-операторів. Запропоновано для управління вантажними перевезеннями у вагонах компаній-операторів різної форми власності організувати кілька управлінських компаній, які б мали право розпоряджатися універсальними вагонами інших вітчизняних компаній-операторів, що знаходяться у них на правах оренди, та самостійно направляти їх у поточні та планові види ремонту; організовувати перевезення вантажів у спеціальних вагонах вітчизняних і закордонних компаній-операторів за визначеними нитками графіка за договірних умов, залежно від виду та змісту договору; на основі додаткових договорів та за окрему плату виконувати поточні та планові види ремонту вантажних вагонів; розробляти організаційну структуру управлінської компанії, яка включає одночасно два напрямки діяльності (комерційний та ремонтний), що надасть змогу скоротити термін перебування рухомого складу на технічних станціях, під навантаженням та в неробочому парку, оскільки значною частиною технологічного циклу процесу перевезення буде управляти ця компанія. Запропоновано нову технологію управління вантажними перевезеннями вітчизняних і закордонних компаній-операторів за допомогою управлінських компаній та Українського транспортно-логістичного центру з розподілом перевезень залежно від виду рухомого складу, власника вагонів або залізничної адміністрації, організації перевезень. Розроблено методику побудови організаційної структури управлінської компанії, яка охоплює одночасно 2 види діяльності: комерційну та ремонт вагонів різної форми власності.
| 5. |
Бараш Ю. С. Определение рациональной последовательности инвестирования [Електронний ресурс] / Ю. С. Бараш, А. А. Босов, Г. Н. Кирпа // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2005. - Вип. 6. - С. 36-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2005_6_9
| 6. |
Пшінько О. М. Визначення економічної ефективності витрат на розробку, створення, освоєння виробництва та впровадження сімейства моделей вітчизняних сучасних пасажирських вагонів для швидкісних перевезень [Електронний ресурс] / О. М. Пшінько, С. В. Мямлін, Ю. С. Бараш, О. М. Гненний, Ю. М. Федюшин, В. І. Приходько, О. А. Шкабров // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2005. - Вип. 7. - С. 98-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2005_7_18
| 7. |
Бараш Ю. С. Обґрунтування оптимальної моделі управління залізничним транспортом [Електронний ресурс] / Ю. С. Бараш // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2005. - Вип. 9. - С. 208-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2005_9_46
| 8. |
Бараш Ю. С. Стратегія раціонального оновлення пасажирського вагонного парку в умовах дефіциту інвестицій [Електронний ресурс] / Ю. С. Бараш // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2006. - Вип. 10. - С. 130-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2006_10_33
| 9. |
Скалозуб В. В. Удосконалення методу оптимізації плану формування пасажирських поїздів з урахуванням обсягів інвестицій [Електронний ресурс] / В. В. Скалозуб, Ю. С. Бараш, І. М. Вишнякова // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2006. - Вип. 12. - С. 249-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2006_12_55
| 10. |
Бараш Ю. С. Принципи побудови організаційної структури управління пасажирським господарством на різних етапах структурної реформи Укрзалізниці [Електронний ресурс] / Ю. С. Бараш, О. О. Карась // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2007. - Вип. 15. - С. 225-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2007_15_48
| 11. |
Бараш Ю. С. Удосконалена методика визначення економічної ефективності будівництва та експлуатації високошвидкісної магістралі в Україні [Електронний ресурс] / Ю. С. Бараш, А. В. Момот // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2014. - № 1. - С. 33-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2014_1_5 Мета роботи - розробити методику та сформувати заходи щодо визначення економічної доцільності впровадження високошвидкісного руху в Україні. Економічне обгрунтування доцільності організації швидкісного та високошвидкісного руху в Україні є інвестиційним проектом, який передбачає поетапне вкладання коштів у будівництво. Для розв'язання задач такого типу використовують чистий дисконтний дохід, який може одержати Укрзалізниця або новоутворені компанії під час реалізації проекту та після його закінчення. Розроблено методику комплексного визначення ефективності будівництва високошвидкісної магістралі та експлуатації швидкісних і високошвидкісних поїздів з урахуванням вартості інфраструктури, рухомого складу, впливу факторів зовнішнього середовища та ін. Запропоновано науковий підхід щодо визначення економічної ефективності будівництва й експлуатації високошвидкісних магістралей, який, на відміну від існуючого, включає удосконалені принципи розрахунку кількості перевезених пасажирів, вартості будівництва ВШМ, кількості одиниць рухомого складу, оптимізує розрахунки доходів та витрат у контексті конкурентних переваг і впливу зовнішніх факторів на діяльність компанії. Удосконалено методичний підхід щодо розрахунку перспективних обсягів перевезень по високошвидкісній магістралі, який суттєво відрізняється від європейського, запропонованого французькою компанією "SYSTRA", оскільки надає змогу додатково врахувати транзитний потік пасажирів через Україну, розподілити пасажирів по окремих ділянках пропорційно кількості населення міст, що входять у високошвидкісну магістраль, при цьому взявши до уваги середню рухливість населення, термін поїздки та коефіцієнт, що враховує додатково частоту поїздки пасажирів на заданій ділянці залежно від призначення (відрядження, пересадка на літак, відпочинок та ін.) Врахування наведених ознак підвищує обгрунтованість управлінських рішень щодо забезпечення ефективності функціонування високошвидкісних перевезень.Запропоновано послідовність визначення доцільності організації високошвидкісного руху в Україні, адаптовану до ринкових умов. Дана методика враховує розрахунки вартості ВШМ, станцій, ремонтних підрозділів і рухомого складу. Досліджено витрати на перевезення пасажирів за допомогою маржинального доходу, проаналізовано динаміку зміни чистого дисконтного доходу та терміну окупності високошвидкісної магістралі. Розроблено методику комплексного визначення ефективності будівництва й експлуатації високошвидкісних поїздів з урахуванням вартості інфраструктури, рухомого складу, впливу факторів зовнішнього середовища та ін. Запропоновано науковий підхід щодо визначення економічної ефективності будівництва й експлуатації високошвидкісних магістралей. Він, на відміну від існуючого, включає вдосконалені принципи визначення кількості перевезених пасажирів, вартості будівництва високошвидкісної магістралі, закупівель рухомого складу, оптимізує розрахунки доходів та витрат у контексті конкурентних переваг та впливу зовнішніх факторів на діяльність компанії. У розрахунках уперше враховано транзитний потік пасажирів, які подорожують із країн СНД на відпочинок у Крим, регіони Одеси, Львова та Карпат. Урахування вищенаведених ознак підвищує обгрунтованість управлінських рішень щодо забезпечення ефективності функціонування високошвидкісних перевезень. Запропоновані методика та результати досліджень надали змогу визначити доцільність будівництва в Україні високошвидкісної магістралі для швидкості руху пасажирських поїздів не менше, ніж 250 км/год. Це надасть змогу пасажирському високошвидкісному руху зайняти на транспортному ринку України свою нішу.
| 12. |
Бараш Ю. С. Роль залізничного транспорту в соціально-економічному житті України [Електронний ресурс] / Ю. С. Бараш // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Проблеми економіки транспорту. - 2012. - Вип. 4. - С. 7-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnuzt_pet_2012_4_3
| 13. |
Бараш Ю. С. Удосконалена методика визначення економічної ефективності будівництва та експлуатації високошвидкісної магістралі в Україні [Електронний ресурс] / Ю. С. Бараш, А. В. Момот // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Проблеми економіки транспорту. - 2013. - Вип. 6. - С. 7-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnuzt_pet_2013_6_3 Мета роботи - розробити методику та сформувати заходи щодо визначення економічної доцільності впровадження високошвидкісного руху в Україні. Економічне обгрунтування доцільності організації швидкісного та високошвидкісного руху в Україні є інвестиційним проектом, який передбачає поетапне вкладання коштів у будівництво. Для розв'язання задач такого типу використовують чистий дисконтний дохід, який може одержати Укрзалізниця або новоутворені компанії під час реалізації проекту та після його закінчення. Розроблено методику комплексного визначення ефективності будівництва високошвидкісної магістралі та експлуатації швидкісних і високошвидкісних поїздів з урахуванням вартості інфраструктури, рухомого складу, впливу факторів зовнішнього середовища та ін. Запропоновано науковий підхід щодо визначення економічної ефективності будівництва й експлуатації високошвидкісних магістралей, який, на відміну від існуючого, включає удосконалені принципи розрахунку кількості перевезених пасажирів, вартості будівництва ВШМ, кількості одиниць рухомого складу, оптимізує розрахунки доходів та витрат у контексті конкурентних переваг і впливу зовнішніх факторів на діяльність компанії. Удосконалено методичний підхід щодо розрахунку перспективних обсягів перевезень по високошвидкісній магістралі, який суттєво відрізняється від європейського, запропонованого французькою компанією "SYSTRA", оскільки надає змогу додатково врахувати транзитний потік пасажирів через Україну, розподілити пасажирів по окремих ділянках пропорційно кількості населення міст, що входять у високошвидкісну магістраль, при цьому взявши до уваги середню рухливість населення, термін поїздки та коефіцієнт, що враховує додатково частоту поїздки пасажирів на заданій ділянці залежно від призначення (відрядження, пересадка на літак, відпочинок та ін.) Врахування наведених ознак підвищує обгрунтованість управлінських рішень щодо забезпечення ефективності функціонування високошвидкісних перевезень.Запропоновано послідовність визначення доцільності організації високошвидкісного руху в Україні, адаптовану до ринкових умов. Дана методика враховує розрахунки вартості ВШМ, станцій, ремонтних підрозділів і рухомого складу. Досліджено витрати на перевезення пасажирів за допомогою маржинального доходу, проаналізовано динаміку зміни чистого дисконтного доходу та терміну окупності високошвидкісної магістралі. Розроблено методику комплексного визначення ефективності будівництва й експлуатації високошвидкісних поїздів з урахуванням вартості інфраструктури, рухомого складу, впливу факторів зовнішнього середовища та ін. Запропоновано науковий підхід щодо визначення економічної ефективності будівництва й експлуатації високошвидкісних магістралей. Він, на відміну від існуючого, включає вдосконалені принципи визначення кількості перевезених пасажирів, вартості будівництва високошвидкісної магістралі, закупівель рухомого складу, оптимізує розрахунки доходів та витрат у контексті конкурентних переваг та впливу зовнішніх факторів на діяльність компанії. У розрахунках уперше враховано транзитний потік пасажирів, які подорожують із країн СНД на відпочинок у Крим, регіони Одеси, Львова та Карпат. Урахування вищенаведених ознак підвищує обгрунтованість управлінських рішень щодо забезпечення ефективності функціонування високошвидкісних перевезень. Запропоновані методика та результати досліджень надали змогу визначити доцільність будівництва в Україні високошвидкісної магістралі для швидкості руху пасажирських поїздів не менше, ніж 250 км/год. Це надасть змогу пасажирському високошвидкісному руху зайняти на транспортному ринку України свою нішу.
| 14. |
Бараш Ю. С. Аналіз підходів до реформування технічної бази для деповського ремонту вантажних вагонів [Електронний ресурс] / Ю. С. Бараш, Ю. В. Булгакова // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Проблеми економіки транспорту. - 2011. - Вип. 1. - С. 5-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnuzt_pet_2011_1_3
| 15. |
Бараш Ю. С. Дослідження витрат на деповський ремонт пасажирських вагонів [Електронний ресурс] / Ю. С. Бараш, Л. З. Поврозник // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Проблеми економіки транспорту. - 2011. - Вип. 2. - С. 5-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnuzt_pet_2011_2_3
| 16. |
Лобойко Л. М. Стан вагонного парку та вагоноремонтної бази в Україні [Електронний ресурс] / Л. М. Лобойко, Ю. С. Бараш // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2007. - Вип. 18. - С. 126-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2007_18_28
| 17. |
Лобойко Л. М. Стан вагонного парку та вагоноремонтної бази в Україні [Електронний ресурс] / Л. М. Лобойко, Ю. С. Бараш // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2007. - Вип. 19. - С. 176-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2007_19_34
| 18. |
Курган М. Б. Аналіз роботи залізниць України з позиції впливу інтенсивності перевезень на знос інфраструктури [Електронний ресурс] / М. Б. Курган, І. П. Корженевич, Ю. С. Бараш, Н. І. Верхоглядова // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2007. - Вип. 19. - С. 265-270. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2007_19_57
| 19. |
Корженевич І. П. Вплив підвищення швидкості руху поїздів на витрати енергоресурсів [Електронний ресурс] / І. П. Корженевич, М. Б. Курган, Ю. С. Бараш, Д. М. Курган // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2008. - Вип. 20. - С. 233-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2008_20_56
| 20. |
Лобойко Л. М. Оцінка варіантів подовження терміну служби пасажирських вагонів [Електронний ресурс] / Л. М. Лобойко, Ю. С. Бараш, О. О. Карась // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2008. - Вип. 20. - С. 240-245. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2008_20_57
| | |
|
|